ماه رمضون

صـــحبــت از گـــــــرمـــای هــــــــوا بــــود، کــــــه بـــــــه مـــــاه رمــــــضان رســــــیـــد...

امـــــسـال روزه مــــــی گــــــیـــری؟

اگـــــــر خـــُـــــدا بـــــــــخــواهــــد...

مــن هــم مـی گیرم ، ولـــی کــدام پــزشک این هـمه ســختی را بـرای بــدن تــایید می کند؟

هـــمان کـــه وقــــــتی هــمه پــزشکان جـــوابت کــــردند ، بـــرایــت مـــعــجزه مــی کــنــد.

بخشنده بودن....

بخشنده بودن..،

بیش از آنکه توانایی مالی بخواهد

قلب بزرگ میخواهد

????????

شما هم از این درگیری ها با مدادتون داشتین ؟؟ :دی



What is you're idea?

حاج اقا در راه بازگشت از حج بود که
در خیابان کودک فقیری را دید که غذایش را با سگی گرسنه تقسیم میکند
نزدیک رفت و پرسید :
چرا غذایت را به این حیوان نجس میدهی ?
کودک سگ را بوسید و گفت :
از نظر من هیچ حیوانی نجس نیست
این سگ نه خانه دارد نه غذا دارد هیچ کس را ندارد اگر من کمکش نکنم میمیرد

حاج اقا گفت :
سگ بی خانمان در همه جا وجود دارد ایا تو میتوانی همه انها را از مرگ نجات دهی؟
ایا تو میتوانی جهان را تغییر دهی؟

پسر نگاهی به سگ کرد و گفت :
کاری که من برای این سگ میکنم تمام جهانش را تغییر میدهد

موضوع انشاء: فیس بوک

 
بنام لایک زنندهء مومنین و بلاک کنندهءظالمین

ما بهمراه دوستمان عضو فیس بوک میباشیم . فیس بوک جای خوبی است اما بیشتر اعضایش باهم فامیل هستند و از نام خانوادگیشان میشود فهمید .مثل سبز یاایرانی یا پرشین یا پارسی .اکثراًهم شبیه هم هستند طوری که ما اوائل فکر میکردیم دوقلو باشند .
...

ادامه مطلب ...

زن نبوده ام ...

زن نبوده ام تا بدانم چقدر سخت است زن بودن ، زن ماندن

ادامه مطلب ...

قابل توجه

قابل توجه دخترانی که میگویند خوش به حال پسرااا اونا آزادند....


ادامه مطلب ...

یاد روزایی که هیچوقت برنمیگرده بخیر

ای خوشا آن عهد و دوران صفای کودکی/شادمان بودن میان کوچه های کودکی/کوچه


های خاکی و خاک در کوی وفا/ای به قربان همان خاک وفای کودکی/کودکی بازیچه ای


بیش از خیال من نبود/چون پرستو می پریدم در هوای کودکی/ریگ و شن ملموس پای


کوچک من گشته بود/لمس می شد لحظه ها در زیر پای کودکی/کودکی دوران پرواز


کبوترهای شوق/می پریدم شادمان تا انتهای کودکی/ای خوشا فواره ی رنگین کمان ذهن


من/چتر آبی می شکوفد در فضای کودکی ...